Základní informace

Pojištění poúrazové péče si můžete sjednat jako volitelné připojištění k povinnému ručení i havarijnímu pojištění. A to již za méně než 1 Kč denně.

V případě dopravní nehody pojišťovna uhradí škody na vozidlech i na dalším majetku, při úrazu pak máme všichni z veřejného zdravotního pojištění zajištěnu lékařskou péči. Ale pacient, kterému lékaři zachránili život a opouští traumacentrum, má většinou ještě daleko k tomu, aby se mohl vrátit k dřívějšímu způsobu života. Proto je tu pojištění poúrazové péče, které Generali přináší jako první pojišťovna na českém trhu.

Co pomůže poúrazová péče zajistit?

Pojištění pouze pro řidiče nebo celou posádku pojištěného vozidla

  • Non-stop služby call centra 2 – odborná zdravotní asistenční telefonická služba
  • Medicínský manažer – pomoc odborného konzultanta (lékaře)
  • Second opinion – poskytnutí druhého lékařského názoru
  • Rehabilitace – poskytnutí rozšířené léčebně rehabilitační péče
  • Lázně – dostupnost lůžka a péče ve špičkovém odborném zdravotnickém zařízení (nehrazené z veřejného zdravotního pojištění)
  • Psychologie – zajištění psychologické (psychiatrické) konzultace a léčby (nehrazené z veřejného zdravotního pojištění)
  • Plastika – vyšetření a ošetření plastickým chirurgem (nehrazené z veřejného zdravotního pojištění)

V jakých případech můžete využít poúrazovou péči?

Pojistnou událostí je vážný úraz v důsledku dopravní nehody pojištěného vozidla, který si vyžádal hospitalizaci delší než 21 dní nebo při němž došlo nejméně k jedné z uvedených diagnóz:

  • Poranění mozku, míchy a páteře
  • Amputace horní nebo dolní končetiny
  • Zlomenina nebo rozdrcení pánve, kyčelního, ramenního nebo kolenního kloubu, stehenní kosti
  • Rozdrcení čelisti
  • Popáleniny 2. nebo vyššího stupně

Varianty

  Limit naturálního plnění
pro jednoho pojištěného v hodnotě
Do limitu pojistného plnění je zahrnuto

 

Standard              

 

250 000 Kč

Služba call centra 24/7 – neomezeně

Medicínský case manager – max. po dobu 6 měsíců

Second opinion – dvakrát

Následná poúrazové péče (rehabilitace, lázně, psychologie, plastika)

 

Extra              

 

500 000 Kč

Služba call centra 24/7 – neomezeně

Medicínský case manager – max. po dobu 6 měsíců

Second opinion – neomezeně

Následná poúrazové péče (rehabilitace, lázně, psychologie, plastika)



 

Chcete se dozvědět více? Podívejte se na:

Jak sjednat

Sjednejte si schůzku

Sjednat schůzku

Chci si domluvit osobní schůzku

Ještě prosím doplňte pár informací abychom mohli urychlit sjednání schůzky a připravit vše potřebné v krátkém čase.

Děkujeme

Žádost o osobní schůzku byla odeslána

Děkujeme,

Vaše schůzka byla v pořádku zarezervována. Budete kontaktování naším operátorem. Přejeme Vám mnoho šťastných dní "pod křídly lva" .

Generali Pojišťovna a. s.