Základní informace

Pojišťujeme cestovní kanceláře proti úpadku. A klientům zkrachovalých cestovních kanceláří poskytujeme pojistné plnění. Tady najdete seznam u nás pojištěných cestovních kanceláří.

Pro cestovní kanceláře

Jaký je pojistný limit?

Cestovní kanceláře jsou povinny se pojistit minimálně na 30 % tržeb. A nejpozději do 25. dne každého měsíce doručovat pojišťovně hlášení o vývoji tržeb.

Jaké podklady je třeba předložit?

  • nově vzniklá cestovní kancelář: vyplněný dotazník a podnikatelský záměr
  • cestovní kancelář nově vzniklá z existující agentury: vyplněný dotazník a finanční výkazy agentury za poslední rok
  • cestovní kancelář, která je naším klientem: vyplněný dotazník a finanční výkazy za poslední rok
  • cestovní kancelář, která přechází od jiné pojišťovny: vyplněný dotazník a finanční výkazy za poslední 3 roky
Pro klienty cestovních kanceláří

Naším cílem je minimalizovat komplikace vzniklé úpadkem cestovní kanceláře ke spokojenosti poškozených klientů.

Kdy máte nárok na pojistné plnění?

  • zkrachovalá cestovní kancelář nevrátí platbu za neuskutečněný zájezd
  • zkrachovalá cestovní kancelář nevrátí rozdíl mezi zaplacenou cenou a cenou částečně poskytnutého zájezdu
  • zkrachovalá cestovní kancelář neposkytne dopravu ze zahraničí do ČR

Jak probíhá výplata pojistného plnění?

  • vyplatíme vám pojistné plnění ve výši odpovídající zaplacené záloze nebo ceně zájezdu
  • započítáme to, co vám cestovní kancelář sama vrátila
  • zohledníme čerpání služeb v rámci pojistného plnění v případě repatriace
  • celkový nárok nesmí přesáhnout pojistný limit, na který byla cestovní kancelář pojištěna

 

Proč pojištění cestovních kanceláří od Generali?

Individuální přístup

Advantage image1

Ke každé cestovní kanceláři přistupujeme individuálně.

Depozit formou bankovní záruky

Advantage image1

Umožňujeme složit depozit formou bankovní záruky.

Minimum administrativy

Advantage image1

Klademe minimální nároky na administrativu v průběhu roku.

Jak sjednat

Sjednejte si schůzku

Sjednat

Chci si domluvit osobní schůzku

Ještě prosím doplňte pár informací abychom mohli urychlit sjednání schůzky a připravit vše potřebné v krátkém čase.

Děkujeme

Žádost o osobní schůzku byla odeslána

Děkujeme,

Vaše schůzka byla v pořádku zarezervována. Budete kontaktování naším operátorem. Přejeme Vám mnoho šťastných dní "pod křídly lva" .

Generali Pojišťovna a. s.

Ozvěte se nám

244 188 188

servis.cz@generali.com

Zahájit online komunikaci
Chat je momentálně offline
Kontaktujte nás, prosím, v pracovní den mezi 8 a 16 hodinou.

Dokumenty ke stažení