Pro média

V Generali nám záleží na tom, abychom informovali rychle, přátelsky a srozumitelně. V tiskových zprávách přinášíme zajímavá fakta i aktuality z dění pojišťovny. Ve výročních zprávách pak najdete podstatné informace, které máme za povinnost zveřejňovat.

Jan Marek

Kontakt na mluvčího

Honza Marek

Tel.: +420 224 547 283 ? Mluvčí Generali nemá přístup do klientských systémů. Pokud nás v této souvislosti chcete kontaktovat, prosím zavolejte na klientskou linku (+420) 244 188 188.

E-mail: honza.marek@generali.com

Pojišťovna Generali nasazuje internet věcí - přidává k majetkovému pojištění chytrá čidla

S monitoringem domácnosti, chalupy nebo dalšího majetku pomohou pohybové nebo záplavové senzory. Jedno chytré čidlo bez poplatku při sjednání vybraného majetkového pojištění. Zařízení na bázi internetu věcí (IoT) fungují na spolehlivé síti, která pokrývá 99,9 % území ČR.
Více informací

Pojišťovna Generali a Česká pojišťovna vytvoří největší pojišťovnu na českém trhu

Český pojistný trh bude mít nového lídra. Pojišťovací jednička vznikne z pojišťovna Generali a České pojišťovny, dvou pojišťoven, které v České republice působí v rámci přední světové pojišťovací skupiny Generali.
Více informací

Češi holdují vodáctví, na řekách nejčastěji pijí pivo a ztrácí brýle, telefony i nevinnost

Každý druhý Čech jede alespoň jednou za pár let na vodu, nejčastěji na české toky. Řeky jsou plné ztracených věcí: jeden z pěti vodáků na vodě utopil brýle nebo boty, jeden z deseti přišel o mobilní telefon. Pětina vodáků se na vodě zraní, téměř v 80 procentech jde o odřeniny a modřiny.
Více informací

Startuje devátý ročník ankety Nejhorší díra republiky

Dnes odstartoval v pořadí již 9. ročník ankety projektu Výmoly.cz a pojišťovny Generali o Největší díru republiky. Zároveň také byla vyhlášena cena Nejaktivnější kraj za rok 2018 – nejvíce nahlášených výmolů loňský rok opravil Jihomoravský kraj.
Více informací

Zabouchnuté dveře zažilo přes 80 % Čechů, nejčastěji se zamyká na dva západy

Za otevření zabouchnutých dveří jsou lidé ochotni dát 1 000 Kč. Reálně platí dvakrát tolik. Při problémech se zámkem či klíči volají na asistenční služby pojišťovny jen 2 % lidí. Dvě třetiny Čechů nejčastěji po odchodu z domova zamykají na dva západy. Mnozí se zamykají nebo nechávají klíč v zámku, i když jsou doma.
Více informací

2009

2008

2007

2006

2005

2004

2003

2002

2001

2000

1999

Menu

244 188 188