Klientský portál

Nyní máte možnost být s pojišťovnou neustále v kontaktu. Po založení klientského portálu Moje Generali můžete mít dokonalý přehled o svých pojistných smlouvách online odkudkoliv a 24 hodin denně. Klientský portál je možné zřídit pro fyzické osoby.

Hlavní přednosti

Výhody
  • Přehled o aktivních/archivních pojistných smlouvách
  • Přehled o svých platbách vč. možnosti okamžitého a snadného placení pojistného online
  • Přehled o otevřených či uzavřených škodách
  • Přehled o svých poradcích a možnost jejich snadného kontaktování
  • Schránka pro příchozí korespondenci vč. možnosti si aktivovat zasílání doporučené korespondence
  • Snadný online proces registrace a zjednodušený proces přihlašování (mimo jiné i přes sociální sítě na jedno kliknutí)
  • Možnost individualizace zobrazení informací v portálu a nastavení komunikace s pojišťovnou

Funkcionality
  • Snadné přihlašování i přes sociální sítě
  • Správa a změna osobních a kontaktních údajů (Jméno, příjmení, titul před jménem, titul za jménem, autorizovaný mobilní telefon, autorizovaný e-mail, trvalá adresa, kontaktní adresy)
  • Jednoduchý přehled a správa smluv (seznam vybraných aktivních a archivních smluv) vč. detailních informací o každé smlouvě (stav smlouvy, informace o platbách na smlouvě, historie plateb, předepsané pojistné, frekvence placení, seznam pojištěných rizik a jejich limitů, spoluúčasti a mnoho dalších informací
  • Možnost rychleji sjednat novou smlouvu
  • Možnost rychleji nahlásit škodu
  • Online platby pojistného detailních informací o každém typu pojištění:
  • Vybrané dokumenty a příchozí korespondence ke stažení v osobní poštovní schránce či na detailu smlouvy vč. možnosti doručovat doporučenou korespondenci pouze do klientského portálu bez nutnosti chodit na poštu
  • Možnost ukládání fotografií a nafocených účtenek ke smlouvě (např. pro případ dokládání majetku při likvidaci)
  • Přehled pečovatelů / správců smluv
  • Přehled škod a stavu jejího řešení s kontakty na likvidátory vč. možnosti přiložit dokumenty ke škodě
  • Různé formy nastavení KZ (systém notifikací, editace názvů smluv, vkládání poznámek, profilové fotografie, řazení a filtrace smluv)
  • Propojení s Klientským klubem Generali (zánik systému registrací do Klubu, převzetí systému nové KZ pro GLI)
  • Hodnocení Klientské zóny klienty při odhlašování

Jak se zaregistrovat a přihlásit

Mám aktivační kód
  • Na přihlašovací stránce kliknu na Vytvořit účet a pak na další stránce na Zadat aktivační kód
  • Zadám aktivační kód, který jsem obdržel v dopise
  • Zadávám e-mail jako login
  • Na tento e-mail obdržím e-mail s linkem, kterým potvrdím, že e-mail existuje
  • Vytvořím si heslo
  • V posledním kroku si můžu nastavit, zda chci svůj účet propojit s FB či Google účtem

Nemám aktivační kód
  • Na přihlašovací stránce kliknu na Vytvořit účet a pak na další stránce opět na Vytvořit účet
  • Zadávám rodné číslo a číslo mobilního telefonu, na které následně přichází SMS s aktivačním kódem, ten zadávám do třetího pole, které se objeví
  • Zadávám e-mail jako login
  • Na tento e-mail obdržím e-mail s linkem, kterým potvrdím, že e-mail existuje
  • Vytvořím si heslo
  • V posledním kroku si můžu nastavit, zda chci svůj účet propojit s FB či Google účtem