KANCELÁŘ OMBUDSMANA

Pokud jste nebyli spokojeni s vyřízením vašeho podnětu, je vám k dispozici kancelář ombudsmana, která vám může pomoci například když:

  • nesouhlasíte s rozhodnutím nebo postupem pojišťovny  
  • neobdržíte odpověď na vaše předchozí podání ve stanovené lhůtě
  • nejste spokojení s jednáním našeho pracovníka

Kancelář ombudsmana zajistí objektivní prošetření a vyřízení vašeho podnětu ve lhůtě 30 dnů. V případech, kdy si šetření vyžádá delší čas, vás budeme o této skutečnosti informovat.  

Děkujeme vám za vaše náměty na zlepšení, připomínky a upozornění, které jsou pro nás důležitou informací pro neustálé zlepšování kvality služeb.  

Kontaktovat nás můžete písemně nebo e-mailem:  
 

Generali Pojišťovna a.s.
Ombudsman
Bělehradská 132
120 84, Praha 2 
 
ombudsman.cz@generali.com