PODNĚTY A STÍŽNOSTI

Jednou z klíčových hodnot naší pojišťovny je otevřenost vůči klientům. Víme, že na různé věci se můžeme dívat každý jinak a naše pohledy se mohou vzájemně lišit. Našim cílem je nalezení nejvhodnějšího řešení k uspokojení potřeb vás, našich klientů. Neváhejte se na nás proto obrátit v případě vašich podnětů a stížností.

Podat podnět nebo stížnost můžete:

Podání e-mailem je nejrychlejší cesta. Váš podnět se dostane přímo na specializované oddělení stížností, kde se mu můžeme začít ihned věnovat a v případě požadavku na doplňující informace vás můžeme obratem kontaktovat, aby došlo k co nejrychlejšímu vyřešení. 
  • telefonicky na lince Kontaktního centra: 244 188 188
  • písemně na adrese: Generali Pojišťovna a.s., P. O. Box 151, 657 51 Brno 2
  • osobně na kterékoli naší pobočce

Pokud nejste spokojeni s vyřízením vaší stížnosti, je vám k dispozici kancelář ombudsmana.
K tomu, abychom mohli váš podnět nebo reklamaci co nejefektivněji vyřídit, uveďte prosím do textu:
  • své jméno, příjmení a datum narození/název firmy, IČO
  • číslo smlouvy, případně název produktu nebo služby, kterou chcete řešit
  • podrobný popis podnětu či stížnosti

O přijetí i postupu zpracování vás budeme průběžně informovat.

Vyjádření ke stížnosti odesíláme zpravidla do 15 pracovních dnů. Pokud nebudeme schopni odpovědět v této lhůtě, budeme vás informovat o předpokládané době vyřízení.

Informace o střetu zájmů při distribuci pojištění a případné oznámení střetu zájmu.

Jestliže váš požadavek není podnět ani stížnost, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese servis.cz@generali.com.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem www.finarbitr.cz. V případě neživotního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před Českou obchodní inspekcí www.coi.cz. V případě pojistných smluv uzavřených online mají spotřebitelé možnost využít platformu ONLINE DISPUTE RESOLUTION pro řešení sporů on-line. E-mailový kontakt na pojistitele je: stiznosti.cz@generali.com.
Děkujeme vám za spolupráci. Vaše podněty nám pomáhají poskytovat produkty a služby splňující standardy vysoké kvality a také přizpůsobovat je vašim potřebám.