Mohlo by vás zajímat...

Musí mít mazlíček čip, aby mohl být pojištěný?

Ano. Pojistit lze jen zvíře, které je trvale označeno mikročipem nebo tetováním.

Co dělat, když neznám datum narození mazlíčka?

Přesné datum, tedy den a měsíc narození zvířete znát nemusíte, ale bez roku narození bohužel nelze pojištění sjednat. Pokud neznáte přesné datum narození zvířete, zadejte 1.7. daného roku.

Jaké doklady jsou nutné při sjednání pojištění?

Žádné dotazníky a lékařské zprávy při sjednání pojištění nepotřebujete. Podmínkou je jen to, aby bylo zvíře zdravé a označeno mikročipem nebo tetováním.

Je třeba s mazlíčkem absolvovat kontrolu u veterináře před uzavřením pojištění?

Žádné dotazníky a lékařské zprávy při sjednání pojištění nepotřebujete. Zvíře ale musí být v době sjednání pojištění zdrávo, nesmí trpět vrozenou vadou, následky zranění nebo předcházející nemoci či chronickým onemocněním.

Kolik zvířat je možné pojistit na jedné smlouvě?

Na jedné smlouvě je možné pojistit až 5 zvířat (psy i kočky).

Jaký je územní rozsah pojištění?

Pojištění se sjednává s územním rozsahem Evropa (Evropou se rozumí geograficky vymezené území Evropy vyjma těchto států: Rusko, Ukrajina, Bělorusko, Gruzie, Bosna a Hercegovina, Moldavsko, Albá­nie, Makedonie, Kosovo, Arménie, Ázerbájdžán a Kazachstán).

Musím v případě pojistné události navštívit pouze smluvní veterináře?

Ne. S mazlíčkem můžete navštívit kteréhokoliv veterináře.

Jaká je spoluúčast ve smlouvě?

Pojištění léčení úrazu nebo nemoci v základním i nadstandardním rozsahu se sjednává se spoluúčastí 10 %, min. 500 Kč. Pojištění asistence a pojištění pro případ smrti jsou bez spoluúčasti.

Jaké pojistné plnění bude vyplaceno v případě léčení úrazu nebo nemoci ať už v základním či nadstandardním rozsahu?

V případě pojistné události proplatíme náklady vynaložené na nezbytně nutné veterinární léčení úrazu nebo nemoci. Od této částky bude odečtena spoluúčast ve výši 10 % z pojistného plnění, min. 500 Kč.

Jaké pojistné plnění bude vyplaceno v případě smrti mazlíčka?

V případě pojistné události bude vyplacena sjednaná pojistná částka.

Jak nahlásit škodní událost?

Nejlepší způsob je škodní událost nahlásit prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete využít on-line formulář. Můžete nám také zavolat na tel. 241 114 114, případně můžete přijít osobně na některou z našich poboček. Umožňujeme samozřejmě hlásit škodu i poštou – pokud se tak rozhodnete, napište nám na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. Box 305, 659 05 Brno.

Při hlášení je nutné doložit lékařskou zprávu a doklad o úhradě částky za léčbu nebo úkony veterinárního lékaře.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Zavolejte nám nebo si nechte zavolat od nás.

Zavolejte nám

241 114 114
Asistenční služba

Volejte kdykoliv

Klientská linka Po - Pá: 8-19 h
So - Ne: 9-17 h
Svátky - zavreno
Nebo zavoláme zpět