Kdy, co a jak

Mohlo by vás zajímat...

Jakým způsobem oznámit vzniklou škodu?

Nejlepší způsob je škodní událost nahlásit on-line nebo prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete přijít osobně na některou z našich poboček. Také nám můžete v čase od 8:00 do 19:00 zavolat na 241 114 114. Škodu umožňujeme samozřejmě nahlásit také poštou - pokud se tak rozhodnete, napište nám na adresu Generali Česká pojišťovna a.s., P.O. Box 305, 659 05 Brno. Dokumenty k nahlášení události najdete mezi formuláři.

Jak postupovat při dopravní nehodě, která vznikla v zahraničí?

Oblékněte si reflexní vestu, označte místo výstražným trojúhelníkem, nafoťte ho a přesuňte se do bezpečí mimo vozovku. Než se zase vydáte na cestu, měli byste vědět, jaká pravidla ohledně volání platí v dané zemi (někde se policie musí volat ke každé nehodě, jinde ne). Pokud si nejste jistí, kontaktujte asistenční službu, jejíž telefonní číslo najdete na zelené kartě.

Jak postupovat, pokud se s druhým účastníkem nedohodneme, kdo škodu způsobil?

Pokud se s druhým účastníkem nehody neshodnete na jejím průběhu a zavinění nebo pokud odmítá spolupracovat, zavolejte policii.

V jakých případech je nutné ke škodě volat Policii ČR?

Při nehodě v ČR volejte policii v následujících případech:

  • když dojde ke škodě na zdraví
  • škoda na některém z vozidel (včetně přepravovaných věcí) přesáhne 100 000 Kč
  • některý z účastníků nehody odmítne sepsat a podepsat záznam
  • nejste sami schopni obnovit plynulost silničního provozu
  • došlo ke škodě na majetku třetí osoby, která na ní neměla účast (např. poškození zaparkovaného vozidla, sloupu veřejného osvětlení, svodidel atd).

Co je to indexace?

Indexace je aktualizace vašeho pojištění. Je to vlastně navýšení částek, na které jste se v minulosti pojistili. Tedy částek, které jsou pro vás důležité. Těmto částkám říkáme pojistné částky.

Více informací o indexaci pojištění a vývoji indexačního procenta se dozvíte na naší stránce.

Jak ke škodě přivolat asistenční službu?

Na zelené kartě najdete telefonní číslo na asistenční službu, která je vám nonstop k dispozici.

Jak odmítnout indexaci?

Jestli s indexací nesouhlasíte, jednoduše nás kontaktujte. Indexaci můžete odmítnout prostřednictvím Klientské zóny, na kterékoli pobočce nebo nám můžete zavolat v pracovních dnech od 8:00 do 19:00 na naší linku klientského centra 241 114 114, kde je dostatek odborníku, kteří vám s tím pomohou.

Jak postupovat v případě úrazu nebo nemoci v zahraničí, když mám sjednáno cestovní pojištění?

Na kartičce najdete telefonní číslo na asistenční službu, se kterou se domluvíte na dalším postupu.

Jakým způsobem si otevřu zaheslovaný soubor v příloze e-mailu?

Přiložené dokumenty jsou chráněny heslem, kterým je rodné číslo pojistníka bez lomítka.

Jakým způsobem si otevřu dokument na zabezpečeném úložišti?

Odkaz na zabezpečené úložiště naleznete v těle příchozího e-mailu.

Jaké údaje na zabezpečeném úložišti zadat pro zobrazení příchozí korespondence?

Pro přihlášení zadejte první křestní jméno bez diakritiky a rok narození pojistníka.

Z jakého důvodu mi přišel dokument zaheslovaný?

V souladu s nařízením GDPR dbáme na bezpečnost elektronické komunikace a na ochranu osobních údajů, které jsou v rámci elektronické komunikace sdělovány. Pokud dokumenty obsahují osobní údaje podléhající heslování, zasíláme je ve formátu zip. Jestliže máte aktivní Klientskou zónu a přihlásíte se do ní, dokumenty zde budete mít k dispozici bez nutnosti zadávání hesla. 

Mohu si otevřít dokument i bez nutnosti zadání hesla?

Po přihlášení do samoobslužné zóny (Klientský portál) si můžete otevřít svoji příchozí korespondenci bez nutnosti zadání hesla.

V jakém formátu dokumenty zasíláte?

Dokumenty jsou ve formátu PDF. Pro jejich zobrazení si do svého zařízení nainstalujte prohlížeč Adobe Reader. Pokud dokumenty obsahují osobní údaje podléhající heslování, zasíláme je ve formátu zip.

Jak dlouho mám dokumenty na zabezpečeném úložišti k dispozici?

Platnost odkazu je 90 dní.

Jak mohu nahlásit podezření ze střetu zájmů?

Máte-li jakékoli pochybnosti ohledně možného střetu zájmů, můžete podat oznámení na stretzajmu@generaliceska.cz.
Oznámení musí být dostatečně podrobné, pokud jde o okolnosti potenciálního střetu zájmů.

S oznámeními, stejně jako s údaji o oznamovatelích a konkrétních osobách, bude nakládáno jako s důvěrnými a v souladu s platnými právními předpisy týkajícími se ochrany soukromí a osobních údajů. 

Jak se stavíte k sankcionovaným osobám a zemím?

Mezinárodní sankce respektujeme a dodržujeme. Detailní informace k mezinárodním sankcím.

Jak mohou požádat o mimořádný výběr ze své smlouvy?

O mimořádný výběr můžete požádat prostřednictvím Klientské zóny nebo můžete přijít osobně na některou z našich poboček.

Kde najdu seznam cestovních kanceláři, které jsou u Generali České pojišťovny pojištěny proti úpadku?

Seznam cestovních kanceláří naleznete na našich stránkách.

Nenašli jste odpověď? Zkuste ji vyhledat

Napište nám

Napište nám zprávu nebo zahajte online chat.

Najít pobočku

Vyhledejte nejbližší pobočky nebo se podívejte na mapu.

Zavolejte nám

Zavolejte nám nebo si nechte zavolat od nás.

Zavolejte nám

241 114 114
Asistenční služba

Volejte kdykoliv

Klientská linka Po - Pá: 8-19 h
So - Ne: 9-17 h
Svátky - zavreno
Nebo zavoláme zpět