Generali prodlužuje partnerství s českým hokejem o další tři sezóny

Pojišťovna Generali dál zůstává pevně provázaná s českým hokejem. Jako hlavní partner hokejové extraligy chystá zpestření na zápasech i mimo ně také pro fanoušky klubů. 

Fascinující, napínavá a plná pozitivní energie fanoušků – taková byla loňská hokejová sezóna. „K úspěchu v každém sportu patří odhodlání, vytrvalost i odvaha. To jsou vlastnosti,  které chce Generali podporovat. Proto bude další tři roky aktivním partnerem českého hokeje,“ říká Pavel Mencl, generální ředitel pojišťovny Generali. 

Generali se až do roku 2021 stává hlavním partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje a také titulárním partnerem play-off. 

Pro fanoušky hokeje bude během října připravena atraktivní soutěž o prosincový zájezd s českou reprezentací na Channel One Cup. K dispozici v rámci soutěží na internetu a na rádiu Evropa 2 budou celkem čtyři exkluzivní poukazy. Díky nim výherci odcestují do Moskvy přímo s reprezentací a mohou si užít naživo nejen několik zápasů, ale celou řadu ojedinělých aktivit. Více informací přináší web www.vyhrajtesgenerali.cz 

K dispozici pro nadšence do mobilních aplikací zůstává oblíbená aplikace Generali PUK, která byla pro nadcházející sezónu aktualizována. Do druhého ročníku se vydá „Virtuální liga“, ve které mohou fanoušci klubů svádět vlastní zápasy. 

Hokej má díky Generali i významný regionální charitativní rozměr. Generali se v loňském roce spojila s kluby hokejové extraligy. Ty nominovaly jednotlivé charitativní projekty, na které pojišťovna přispěla předem neznámou částkou. O její výši rozhodli sami fanoušci, protože za každého fanouška, který dorazil na zápasy odehrané v posledních kolech extraligy 2. a 3. března, věnovala Generali 25 korun prostřednictvím své nadace. Symbolicky tak poukázala i na své výročí 25 let na českém trhu, které si letos připomíná. Na zápasy dorazilo přes 75 tisíc fanoušků, a tak se podařilo docílit celkové částky ve výši 1 894 450 korun! 

Během letošní sezóny se pak v rámci vybraných stadionů budou moci fanoušci potkat s Generali v překvapivých podobách. Tak jako v běžném životě i na stadionech totiž bude pojišťovna upozorňovat na to, jak předcházet malérům.