Asistenční služby

Sjednat pojištění

Pojišťovna Generali poskytuje jako součást pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, pojištění Allrisk, Havarijního pojištění nebo pojištění Retro (allrisk) asistenční služby Generali Assistance zdarma.

Generali Assistance – asistenční služby zdarma

Při sjednání výše uvedených pojištění osobního nebo nákladního vozidla získáte asistenční pomoc na cestách, pokud se stane vozidlo nepojízdným v důsledku havárie a v případě vozidla, jehož stáří ke dni počátku pojištění nepřesáhlo 11 let, také v důsledku poruchy vozidla.

Generali Assistance Top PLUS a Top EXTRA – asistenční služby za příplatek

Doplňkové pojištění asistenčních služeb Top PLUS a Top EXTRA můžete sjednat pro osobní a nákladní vozidla do 3,5 t, jejichž stáří k datu počátku pojištění nepřesáhne 20 let.


Pojištění Top PLUS i Top EXTRA Vám zajistí pocit bezpečí a komplexní asistenční pomoc na cestách, a to nejen v případě nepojízdnosti vozidla v důsledku havárie nebo poruchy vozidla, ale také v důsledku živelní události, vandalismu nebo odcizení částí vozidla i v případě odcizení vozidla. Pomoc je poskytnuta také v případě defektu pneumatiky, zamrznutí, záměny nebo nedostatku pohonných hmot, vybití akumulátoru, zabouchnutí, ztráty nebo zalomení klíčů vozidla nebo rozlomení spínací skříňky.

Výhody asistenční služby Generali Assistance

  • Je k dispozici 365 dní v roce, 24 hodin denně na telefonním čísle:
    221 586 666 (z České republiky) a +420 221 586 666 (ze zahraničí).
  • Centrála asistenční služby umožňuje komunikaci v českém jazyce i ze zahraničí.
  • Zajistí Vám pocit bezpečí na cestách.

Podrobnější informace k asistenčním službám naleznete v přiložených dokumentech.





Kontakty

244 188 188
Klientský servis Generali


Máte dotaz?


Sjednat schůzku