Na zimní dovolenou po vlastní ose s nadstandardní asistencí

Podstatnou část cest za zimní dovolenou absolvují Češi vlastními vozy. V takovém případě je na místě sjednat dobré pojištění nejen pro sebe, ale také pro auto.

Vyplatí se přitom myslet i na asistenční služby. Klienti Generali si například mohou uzavřít nadstandardní asistenční služby Top PLUS, které mimo jiné zahrnují příjezd asistenčního vozidla a opravu na místě až na 180 minut, úschovu vozu a poskytnutí náhradního až na 5 dnů, telefonické tlumočení v zahraničí či ubytování až na pět dnů v ceně až 100 EUR za noc.

Nadstandardní asistenční služby Top PLUS pomohou nejen v případě nepojízdnosti vozidla v důsledku havárie, poruchy, živelní události, vandalismu, odcizení částí vozidla, ale i v takových případech jako jsou vybití startovacího akumulátoru, nedostatek nebo záměna paliva, ztráta, zabouchnutí nebo zalomení klíčků vozidla, defekt pneumatiky apod. Pomoc je poskytnuta také v případě odcizení vozu. Limit na odtahové služby pro Českou republiku je v případě Top PLUS 20 000 korun, což pokryje odtah kdekoliv v rámci ČR, například z Ostravy do Aše. Limit na odtahové služby pro EU je až 50 000 Kč, což stačí například i na odtah až Chorvatska.

Při cestě vozem nezapomeňte na doklady:

- řidičský průkaz;

- občanský průkaz nebo pas;

- technický průkaz od vozidla;

- doklad o povinném ručení – doporučuje se i jedna jeho kopie pro případ havárie;

- doklad o havarijním pojištění;

- doklad o cestovním pojištění;

- evropský formulář záznamu o dopravní nehodě;

- případně potvrzení o zapůjčení vozidla od jeho majitele, nejlépe v angličtině.

Kontakty

244 188 188
Klientský servis Generali


Máte dotaz?


Sjednat schůzku